Tillbaka igen

Skrivet den: 2007-11-07 | 11:43:23
Jag har nu insett gott folk att jag är ointressant. Inte för att jag inte får många kommentarer eller min statistik skjuter i höjden utan för att jag aldrig har någonting vettigt att skriva om. Det har gått tre dagar sen jag skrev sist, och jag har ingenting att tillägga.

Allt jag kan komma på att skriva om är APUn som pågår nu och veckan ut. Jag, Emma och Lina blev placerade till ett projekt på flygplatsen och det är nog den bästa prao jag har haft hittills. Vi får komma med förslag hur man kan göra om flygplatsen och göra den mer Skellefteå- aktig. Riktigt kul!
Något som känns mindre roligt är någonting jag fick veta idag. Att nu, efter mer än halva praoen, kommer vi få en till medlem i vår projektgrupp. Vi hade tänkt göra flygplatsen idag och jobba hemifrån imorgon och fredag, men nej. Nu måste vi vara där med den nya tjejen... Känns förjävligt om jag ska vara ärlig.

Så det blir en hemmadag idag och vad kan jag tänkas göra då? Städar nog, bara för att det är kul u know.

Dagens Outfit:

image141

Tröja: Mammas gamla
Långkalsonger (med små hjärtan på): Åhlens
Tjocksockar: Homemade.

PEACE OUT.

Kommentarer
Postat av: nettan

Vem
har ni då fått? :S

2007-11-07 @ 11:56:10
URL: http://nettanforest.blogg.se
Postat av: nettan

okejoekj, men är de nån thorenare sdå eller? :P

2007-11-07 @ 12:25:37
URL: http://nettanforest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0