Onsdag

Skrivet den: 2007-11-07 | 22:31:57
Jag städade, som jag sa, och det gick ganska bra. Har lite kvar och det ska fixas imorgon. Efter dessa final touches ska jag till banken och fixa ett ID- kort samt ett nytt bankkort då mitt har gått och avmagnetiserat sig. Skitjobbigt, tror det är tredje gången nu, att jag aldrig lär mig?!

Försökte göra ett videobloggsinlägg, men det sket sig helt. Jag fattar inte hur Stina- Lee och alla andra gör det så bra medan jag bara känner mig fjantig och hatar hur det blir sen. Aja, jag får träna lite. Synd att ha kameran som jag har då, den slukar nämligen batterier som en jävla tok. Två batterier räcker knappt en dag och så har jag på den max 30 minuter sammanlagt. Undra om det är fel på den.
Någon annan som har en likadan, en samsung S630? Då kan ni ju skriva en kommentar om eran gör likadant.

Hm, vad ska jag skriva om nu då? Jag har bloggtorka. Jag behöver spänning, lite krydda sådär.
Det vore rätt najs, men nu ska jag städa lite. Konstigt? Jag blir lite sugen på att städa varje kväll, eller inte städa, plocka ihop lite är nog rätta ordet.

Megatight!

image142

Ser myggan nu, haha!

Kommentarer
Postat av: paulina.

svar - åh vad kul :D hoppas att du fortsätter läsa.

ps, samma här. har spelat in några videoinlägg men vafan, såfort jag slår på kamran gör jag till mig. helt omöjligt att vara normal.

2007-11-07 @ 22:50:32
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: em

Var är chicklet gumenra?

2007-11-08 @ 10:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0