Oj oj oj

Skrivet den: 2007-11-09 | 01:00:40

Idag har jag varit duktig. Det första jag gjorde när jag vaknade var att äta frukost (brukar typ aldrig göra det av nån anledning). Medan de två mackorna vilade inom mig tittade jag, och läs noga nu, på en föreläsning som gick på tv. Den första någonsin, har alltid tänkt att man ska somna på dessa, men när det  var med Emma Hamberg (författare till Linas kvällsbok) kunde jag inte hålla mig från att titta. Och det var ett smart val, den var riktigt bra =)

Andra saken på min duktiga lista var att jag städade nästan klart idag och fick en massa roliga designidéer att roa mig med nästa gång jag är hos pappa. Avslöjar ingenting ännu, men när det är klart kommer före och efter bilder!

Sen vek jag all tvätt pappa hade tvättat upp. Hans kläder, mina kläder, lakan och badlakan. Bara för att jag ville hjälpa till hemma och visste att det inte skulle bli gjort annars. Pappa uppskattade det i alla fall och lagade därför sin utomordentligt goda köttfärssås och spagetthi som tack =)

Hoppas ni har haft en bra dag!

Nu ska jag sova.
Eller se film?
Jag är en nattuggla.

image143

Jag saknar sommaren, jag saknar Norge! ^^

Kommentarer
Postat av: sofie

vad glad jag blir när du säger så:)
du är så välkommen så!
jag hade (känns fortfarande lustigt att säga, är så van vid *har* hehe) i ögonbrynet! =)

2007-11-09 @ 07:14:40
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0