Minnet kickade in

Skrivet den: 2007-11-04 | 02:36:33
Just i tid!
Jag var inte redo för att lägga mig än, och ni, mina kära läsare, var inte redo heller.
Jag kan ju i alla fall få leka att jag har en jättetuff blogg med 10000000000 sidvisningar om dagen som drar in feta cash så att jag kan handla 20 tröjor i samma modell men olika färger, fett värt.
Snälla, söta, rara du som läser det här: Kan du lämna en gullig liten kommentar så att jag får känna mig som en av dem, please!


Jag måste ju translate into engelska cuz I think too much of myself for mitt eget bästa. Please leave a comment.

image135

Ich have un fruktkaka uppschtopped i bruna ögat, fin pose jag fick av det va?

Kommentarer
Postat av: klotter

Du vet att jag e en trogen läsare ;)

2007-11-04 @ 11:46:00
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej snyggning!

2007-11-04 @ 19:43:01
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0