Lördag

Skrivet den: 2007-11-04 | 02:12:28
Jag ligger här i min annars så bekväma säng, men nu har jag legat här så länge så att jag börjar undra om jag har skavsår på skinkorna.. Hade sagt till mig själv vid klockan tolv att jag skulle lägga mig, uppdatera här i bloggen och sedan sova. Här är vi en timme senare och jag kom till första punkten. Anledning: Jag gick in på Hamsterpaj och hittade en massa roliga spel, inte bra! Jag blir så lätt beroende och helt galen om jag inte klarar till nästa nivå, det är tokigt hur det kan bli ibland.

Jag ska inte kalla det ångest, men jag mår lite dåligt av att jag inte har utnyttjat den här lediga veckan till fullo. Vad har hänt med  tiden? Den rusar bara förbi som ett tåg på olagliga substitut. Nog för att vi har prao till och jag peppar på att vara jättefin, men ändå är det någonting.. Det kanske är så att jag inte tar vara på varje dag så bra som jag skulle vilja? Man vet ju aldrig när denna resa ska ta slut egentligen. No, I won't go there.

Skriver vid tillfälle, tjohej!

image134

Min kreativa sida tog över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0