Julkänsla!

Skrivet den: 2007-11-16 | 01:37:33
Företagsekonomin snurrar i huvudet, ändå känner jag mig inte alls säker på den, men det fixar sig nog =)

Sitter och lyssnar på julsånger Youtube, där jag ännu en natt har fastnat (de har ju fasen allting där!), och jag blir så glad och sugen på julen nu! Komsi, komsi! :)
Glädje, nästan helt ren lycka, svämmar över mig just nu. För ingenting. Människan är fantastisk.
Ska väl krypa ner i sängen snart, men jag kanske fastnar i jultemat ett tag till, vem vet?

Sov gott! =)

image153

Kommentarer
Postat av: Emma

jul är mysigt verkligen. =)och när man hör julsånger så är det julstämning på hög nivå! =) sov gott

2007-11-16 @ 01:47:00
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0