Another day in paradise?

Skrivet den: 2007-11-01 | 18:59:39
Jag har runnit ut på ord, de finns inte kvar. Min fantasi, mitt humör- allting är på havets botten och jag har inga simglasögon.. Jag har läst exakt 37 bloggar i sträck nu, allt för att få inspiration, men det händer ingenting. Ingenting är ordet idag. Jag känner absolut ingenting, är varken glad eller ledsen, jag är mittemellan. Jag vill inte fortsätta i banan ingenting, jag vill också leva spännande och skryta med mitt underbara liv för folk som avundsjukt stirrar på. Men det är en dröm jag kan leka med i fantasin. I verkligheten, ja vad händer egentligen med verkligheten? Vad hände med oss? Allting är som både upp och ner, på samma gång och det blir bara en fet röra i huvudet, som cornflakes som har legat i mjölk för längeMy fingertips are holding on to the cracks in our foundation and I know that I should let go, but I can't. Finns det egentligen något svar på vad som hände? Är det bara så att folk blir less och går vidare? Eller... ja, jag vet inte något annat sätt det kunde ha blivit så här på.

Vi kan skylla en del av mitt sadface på att det är så sjuhelvetes mörkt ute att jag undrar om det finns någonting kvar där ute, höstmörkret är deprimerande= fact!

Nej, jag ska ta mig i kragen och rycka upp mig, vända det till fördel, se det som ett kapitel alla går igenom och jag har just passerat det. Härligt, lättnadend suck. Fejkglädje? Kanske, men det funkar for now.
Kvällen i detta äckligt mörka samhälle kommer att spenderas hemma hos Cajsa, vi ska printa tryck på våra scenkläder inför imorgon. Inga jättespeciella plagg, ett par nyinköpta jeans (bild kommer senare när jag har hämtat min kamerasladd) och ett vitt baslinne. Vi ska få dit bandnamnet och längst ner bak på linnet ska vi få dit vad man gör i bandet (eller det man gör mest i alla fall, vi delar ju på en del saker.) Ni får bild på hela outfiten imorgon då det vankar spelning och lilla jag är peppad som fasen, vi ska rocka era sockar Norsjö!

Nej, nu drar jag härifrån, skriver möjligtvis senare.


image133












Jag är för cool för mitt eget bästa ibland, det här ska bli ballt.

Kommentarer
Postat av: klotter

Lycka till!

2007-11-01 @ 20:13:40
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: Veronica

Lycka till lisaa :)

2007-11-02 @ 12:15:47
URL: http://veronicanordlund.blogg.se
Postat av: iRiC

ja det borde vara nått riktigt hemskt straff för musik i bloggar ^^,

2007-11-03 @ 16:56:27
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: iRiC

ja lätt att du måste se den!

godnatt på dig! ^^,

2007-11-04 @ 01:33:48
URL: http://iric.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0