Paramore- Hallelujah

Skrivet den: 2007-12-02 | 16:05:37
Ett ganska ovärt inlägg egentligen, men det är väl bättre det än ingenting?

Sitter och tittar på när Anton spelar Mario, lite surt bara att han är så mycket bättre än mig, haha! Men det är sånt man får ta. Samtidigt som detta pågår tänker jag tillbaka på gårkvällen och inser vilka fina vänner jag har. Jag har sagt det förut och det är säkert tjatigt, men ändå :)
"Vi har i alla fall varandra" skrev en så kär liten Emma till mig. Vi har varandra och just därför bryr jag mig inte så mycket vad omvärden har att bjuda på då.

"Vi ska fritere mor din!"

image159




Kommentarer
Postat av: e

aaaw älsk

2007-12-02 @ 16:13:19
Postat av: shiet

sötnos! =)

2007-12-02 @ 19:28:01
URL: http://shiet.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, det värsta är att man aldriiiiig har någon aning om vad vi har ! Eftersom att vi inte skriver upp det på tavlan och så som vi gjorde tidigare i grundskolan (A).
Men nu är det sådär äckligt mycket igen, precis som inför förra lovet :(

2007-12-02 @ 22:34:22
Postat av: a

du har rätt kol blogg du me;D

2007-12-04 @ 19:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0