På riktigt nu

Skrivet den: 2007-12-12 | 12:32:35
Jag måste bli bättre på att uppdatera, men just nu är jag sjuk och orkar nästan ingenting, typiskt. Tack och lov har jag hört att vi inte gör mycket på lektionerna så jag kan relaxa med paniken om hur mycket jag missar, nog för att den kryper upp på mig titt som tätt. Men är man sjuk så är man och jag stannar hellre hemma nu och blir friskare än går ut och riskerar att bli värre.

Det är då onsdag idag, ännu en gång har veckan sprungit iväg. Snart är det julafton och jag har fortfarande inte köpt en enda julklapp. Panik.

Ska läsa ett par bloggar nu, sen lägger jag mig i sängen igen, kram!

image164
Nån mer än jag som vill & se dessa i Stockholm i februari? :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Självklart får du lösenordet då ja fixat det! :D

hahah ja gillar din blogg också, men blir skitsur då du int uppdaterar :]

2007-12-12 @ 13:53:55
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0