Nu är det jul igen! Snart i alla fall.

Skrivet den: 2007-12-23 | 22:16:57
Jag spelar egentligen bingolotto, men de intervjuar Marie Picasso så jag väljer att gå där ifrån.. Uäk!
Hur mår ni allihopa? Peppade på jul? Fyllda med julstämning?
Eller ni kanske inte har hittat julkänslan än, som jag.. Jag vet inte var den är riktigt..
Men God Jul ska vi ha i alla fall! :D

Idag fick vi äntligen tummen, eller rättare sagt hela armen, ur och ramade in tavlorna vi beställt av Hanna, lite pinsamt då vi köpte dem i våras eller så..

image187

Imorgon vet jag inte om jag hinner blogga, i alla fall inte på morgonen.. Tror jag.
Men jag slänger nog in ett inlägg senare ikväll.

Annars önskar jag er nu en riktigt god jul med god mat och fina klappar, hoppas ni har varit snälla så tomten kommer!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hrrmppf de va då på tiden ni rama in dem. God jul! ;)

2007-12-23 @ 22:47:19
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gör så! ;) Ha en bra dag

2007-12-24 @ 00:23:41
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0