Måndag

Skrivet den: 2007-12-18 | 00:09:26
Jag har ändrat lite i designen, är inte speciellt nöjd, men lite changes är alltid kul! Var inte i skolan då jag inte kände mig helt hundra och vill vara i toppform till redovisningen imorgon. Vi ska alltså göra en redovisning och jag har ingen aning om vad jag ska säga, ärligt. Men improvisations- skillsen får vara på hög nivå, förhoppningsvis...
Nu är det många som har öppnat ögonen för videoblogg så jag undrar om jag ska, vi får se. Åsikter?

Snart sex and the city, ha en trevlig kväll (det som återstår i alla fall)! & Sov gott =)


Ljudet och videon är helt osynkade, men det är så vackert ändå. 28 Februari någon?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska färga det imorrn, lägger upp bilder imorrnkväll!

2007-12-18 @ 00:25:38
URL: http://HannaOgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0