Life is a rollercoaster

Skrivet den: 2007-12-20 | 01:04:25
Så har dagens feeling varit. Lite upp och lite ner, men med en sådan högkurva som avslut kan det nog inte bli bättre!
Lägger mig med ett leende på läpparna, och det känns så bra!

Vann inte tävlingen och blev lite purken då min hemsida inte visades i sin bästa form tack vare sämst upplösning på skärmen. Andra hade ju mer tur med detta och kändes lite sådär... Måste erkänna att jag blev lite purken, men rycktes upp ur det och vad jag just fick veta gav mig världens bästa känsla, fyfan så bra! + att som Emma sa 'Godis finns på Konsum'

Var och tittade på Linas spelning, bra jobbat boys & girls! Ni var skitduktiga och det var en ära att få vara er groupie! :)

Nej, nu ska jag sova, eller nått. En dag kvar i skolan, jippie!

image182

Du är världens bästa, jag säger det inte lika mycket som jag borde, men jag hoppas att du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0