Juldagen!

Skrivet den: 2007-12-25 | 15:22:38
Hos oss gör vi inget speciellt på Juldagen, vi bara slappar och spelar spel och sånt. Hur gör ni?

Jag hade en jättefin julafton igår, det är alltid lika trevligt att träffa kusiner som man inte träffat på ett bra tag. Vad jag fick? Det får ni se i ett inlägg senare, ska fota allting och visa upp mina fina presenter :)
Tyvärr får ni inte njuta av några julbilder från igår då min kamera vekligen vägrade sluta påminna mig om att den har slut batterier, men när jag kom till mamma fick jag uppladdningsbara batterier. Det tackar vi för!

Nu sitter jag hos pappa, gick hit för att bara hämta datorn och kameran, men fastnade lite som ni kanske kan se, haha! Men nu ska jag faktiskt dra mig härifrån.

Skriver om julklapparna senare, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0