Hosta & Bröllopsdanser

Skrivet den: 2007-12-12 | 15:34:36
Sitter här och kraxar som en tok, torrhosta ibland också. Det är ganska läskigt när man inte känner igen sin egen röst, haha!
Fryser kan vi lägga till på listan, jag sitter med klumpiga fingervantar och försöker skriva detta inlägg, tur att ingen är här och kan se mig för det är ingen skön syn trots att de är ganska vackra, vantarna alltså :)
Får se vad jag gör resten av denna onsdag. Kanske städar, eller, nä. Det lät inte lockande. Kanske skriver klart mitt CV. Aja, ni lär ju läsa om det här senare i alla fall, för nu ska jag uppdatera bra!

Jag lämnar er med denna, titta och njut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0