Första advent

Skrivet den: 2007-12-02 | 13:44:47
Jag tycker ännu en gång att tiden går för fort, men nu går vi mot sommar så inte mig emot, haha!
Sitter just nu på golvet i min storebrors rum, har nyss kommit hem från Lina. Och jag måste tacka henne och Emma för en superb kväll igår! Livet har sina goda stunder sägs det och detta bevisades stort igår :)
Var dessutom på hockey igår, hihi, men det var trevligt och jag hejade för fullt på ett AIK som tyvärr inte vann..

Söndag idag, måndag imorgon och jag känner inte peppen för skola just nu. Jag vet inte vad det är, helst av allt skulle jag vilja sova, men om jag lägger mig nu kommer jag inte kunna somna sen ikväll så jag får stå ut med denna trötthet.

Har du haft en trevlig helg? =)

image158

GIVE SOMMAR!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Ah okej förstår det men snyggt var det :)

2007-12-02 @ 14:40:41
URL: http://veronicanordlund.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag vill ha soooommmar! Hatar vintern

2007-12-03 @ 13:44:56
URL: http://hannaogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0