Efter regn kommer solsken

Skrivet den: 2007-12-13 | 12:22:13
Eller så regnar det ännu mer. Jag syftar på min förkylning.
Jag trodde igår när jag gick och la mig för att sova att jag äntligen skulle få fara till skolan idag. Jag vet att det låter konstigt, men jag längtar faktiskt dit, ganska sorligt.. Men icket. Kunde för det första inte somna igår, låg och frös trots byxor, tröja, filt och täcke och när jag vaknar är jag tät i båda luftvägarna. Åååååh, trist :(

Men jag ska se lite på tv och bara ta det lugnt idag, hoppas jag blir bättre snart. Jag måste vara frisk i helgen.
Puss & Kram!

image165
Man borde måsta ta körkort för dator, stackars lilla skärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0