Detta mina vänner är kärlek.

Skrivet den: 2007-12-25 | 23:14:00
image195
(5 stjärnor av 5 möjliga) American Pie Beta House...
... och alla andra American Pie filmer för den delen. Ska nog se Naked Mile innan jag går och lägger mig, haha!
Jag är gladare än när jag skrev mitt förra inlägg, true.
Det är så förvirrande när man genomgår någonting som man inte förstår. Det är någonting som händer med mig, men jag har verkligen ingen aning om vad det är och vad som kommer hända, men det är skrämmande. Jag får hoppas att det blir bättre. Och mamma; jag vet att du bryr dig, och du ska inte tro att jag inte älskar dig, men jag vill bara vara för mig själv tills jag klurat ut varför jag gör som jag gör.

Så därför sitter jag nu här, hos pappa, helt ensam, och gör allting för att jag ska bli på bättre humör. Så som se American Pie- filmer och snart ska jag gå och se de tre avsnitten av SATC som tv3 visar ikväll..

Ska hinna göra nån macka innan dess också, så ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var zubbe_v. Suuck!

2007-12-26 @ 13:12:51
URL: http://HannaOgren.blogg.se/
Postat av: bajs_spice

ORKA HA SÅ SNYGG BLOGG!1!!!!1 Bajsunge

Snusk är bra.

2007-12-27 @ 19:28:04
URL: http://aileena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0