Back on track..?

Skrivet den: 2007-12-01 | 01:51:33
Nu är jag less på mig själv för att jag aldrig bloggar, vet själv hur "arg" jag blir när någon inte uppdaterar på en dag och nu har jag svikit bloggen en hel vecka (eller mer?)
Skärpning nu!

Vill egentligen pilla med designen och pigga upp här på bloggen, men efttersom jag inte kan alla koder än kommer det inte hjälpa mig att bli mindre irriterad alls. Jag vet inte vad det är som gör mig irriterad, men jobbigt är det. Som att jag alltid ska hitta saker att reta upp mig på. Att jag dessutom har en jävel till lillebror hjälper inte alls. Jag börjar seriöst tro att han är hitsänd av djävulen himself för att göra mitt liv surt.

Peppar inför morgondagen då jag ska på hockey och sedan spendera kvällen med mina högt älskade vänner. Jag är så glad att jag har hittat dessa människor, jämnlikar, så ni vet inte vad!

image156

Ja, jag är alltid såhär nöjd.

/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0