Året som gått.

Skrivet den: 2007-12-30 | 22:24:27
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut
Ja, det kan jag väl skryta & säga att jag gjorde.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Faktiskt, ännu en grej att skryta med. Var det var är däremot lite av en secret..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hmm, nej?

4. Dog någon som stod dig nära?
Jag vet inte om jag får säga att han stod mig nära, vet inte hur folk reagerar på det. Men någon jag kände och tyckte om dog.

5. Vilka länder besökte du?
Norge, twice.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ja, flera saker varav hälften är omöjliga.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
13 februari, 3- 7 juni, 20 juli.

8. Vad var din största framgång 2007?
Trästock tror jag fan, eller att jag kom in på det jag ville gå på gymnasiet.

9. Största misstaget?
Att jag släppte taget om nån som brydde sig om mig.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, inget stort.

11. Bästa köpet?
Qué?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Inte den blekaste..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja; Trästock, klassresan, gymnasiebeskedet, SOMMAREN.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Michael Buble- Everything, Svenska Nationalsången,

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet inte riktigt, ärligt talat. Jag tror att det är 50/50.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på sommaren och vännerna när man var som tightast.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit så sur över så mycket.

18. Hur tillbringade du julen?
I Byske med pappa, Anton och lite roliga släktingar.

19. Blev du kär i år?
Nja, inte något som jag minns i alla fall.

20. Hur många one night stands?
HAHAHAHAHHAAHAHA.

21. Favoritprogram på TV?
Inget speciellt, men typ One tree hill.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja. Jag vet att hata är ett starkt ord, men detta är rent äckligt. Jag fattar inte att jag var kompis med den här tjejen förr.. Makes me sick.

23. Bästa boken du läste i år?
Hinner aldrig läsa, så typ Företagsekonomi- boken >.<

24. Största musikaliska upptäckten?
PARAMORE.

25. Något du önskade dig och fick?
Ett bra år överlag.

26. Något du önskade dig men inte fick?
En man som kan laga mat, tvätta och städa + är rik som ett as. Ber jag om för mycket kanske?

27. Årets bästa film?
American Pie gör ingen besviken!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Oj, jadu, inte mycket tror jag?

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kanske mer sol, eller nåt?

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Plain.

31. Vad fick dig att må bra?
Glada människor runt omkring mig.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Josh Farro.

33. Vem saknade du?
Allt för många.

34. De bästa nya människorna du träffade?
(Härmar Emma lite) Emma och Lina, lätt. Guldklimpar i vardagen och jag ser mig själv inte utan dem.

Kommentarer
Postat av: Emma

aaw 34an cutie

2007-12-30 @ 23:04:32
Postat av: Magda

på tal om nr 26.
jag har typ samma krav.. fast han ska vara bl.a. snygg också. snacka om att sätta ribban högt. :)

2008-01-04 @ 00:31:50
URL: http://fetbra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stamkund?

Ska vi mejla?: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Snälla ord endast, kthxbye:

Trackback
RSS 2.0